а ты еще с какой подворотни вылезло? ты кто такой чтобы судить не знакомых тебе людей?

а ты еще с какой подворотни вылезло? ты кто такой чтобы судить не знакомых тебе людей?
тьфу на тебя
Что именно рассказать?
Слишком короткая база … !
29ті колеса, вилка з локаутом, довга рама, покришки напівсліки - ідеально для наших дорігzx_53 писав: ↑08 квітня 2020, 21:58Проблеми зі спиною, можливо, варто розглянути хардтейл, високі колеса гасять нерівності не гірше заднього амортизатора, тим більше, що катання по бездоріжжю не розглядається. Рама алюмінієва. 29 або 26 дюймів колеса, сідлушку можна взяти широку, вузькі для спецодягу із памперсом; глагол, до якого кріпиться сідлушка, буває з амортизатором. Гідравлічні системи дорожчі в обслуговуванні, їх на коліні в дорозі не полагодиш, це, якщо такі поїздки розглядатимуться. Для комфорту раму брав би під максимальну для себе ростовку. Мінімум 24 передачі. Для нормальних доріг, як то укатаний грунт або асфальт, для швидкості, велика передня зірочка на 48 чи більше зубців. Болотники обов'язково, замок надійний, потовстіше, + замок на заднє колесо (стаціонарно кріпиться до рами) :)
48 зубьев-это уже как сказать(+-)-при лёгком ветре уже вряд ли раскрутите без физ.подготовки и в рамках чсс,каденса)zx_53 писав: ↑08 квітня 2020, 21:58Проблеми зі спиною, можливо, варто розглянути хардтейл, високі колеса гасять нерівності не гірше заднього амортизатора, тим більше, що катання по бездоріжжю не розглядається. Рама алюмінієва. 29 або 26 дюймів колеса, сідлушку можна взяти широку, вузькі для спецодягу із памперсом. Гідравлічні системи дорожчі в обслуговуванні, їх на коліні в дорозі не полагодиш, це, якщо такі поїздки розглядатимуться. Для комфорту раму брав би під максимальну для себе ростовку. Мінімум 24 передачі. Для нормальних доріг, як то укатаний грунт або асфальт, для швидкості, велика передня зірочка на 48 чи більше зубців. Болотники обов'язково, замок надійний, потовстіше, + замок на заднє колесо (стаціонарно кріпиться до рами) :)