Чернівці отримали мобільні валідатори
- TAZIT
- Доцент
- Повідомлень: 9931
- З нами з: 27 листопада 2012, 23:42
- Звідки: CV.UA
- Дякував (ла): 3858 разів
- Подякували: 668 разів
- Контактна інформація:
Re: Чернівці отримали мобільні валідатори
Никому другому из банков точно не разрешат ... .
Меня удивляет другое : отдельный траспортный модуль . Он то зачем ? Или они сами не очень понимают о чём пишут ... ?
Меня удивляет другое : отдельный траспортный модуль . Он то зачем ? Или они сами не очень понимают о чём пишут ... ?
- Keon
- Поважний користувач
- Повідомлень: 3210
- З нами з: 04 листопада 2015, 16:51
- Звідки: Черновцы, Львов
- Дякував (ла): 738 разів
- Подякували: 669 разів
Re: Чернівці отримали мобільні валідатори
У Чернівцях через два дні після запуску в тролейбусах системи "е-квиток" виходять з ладу валідатори.
Про це на своїй Facebook-сторінці повідомив журналіст Юрій Чорней, пише molbuk.ua
Він написав, що наразі розрахуватися за проїзд власною безконтактною карткою неможливо. Кондуктори і далі беруть з пасажирів готівкові кошти, проводять розрахунок за допомогою своїх, робочих карток і потім видають чеки.
“На мою пропозицію самому заплатити карткою бідна жінка пояснила, що якщо я так зроблю, то в неї зависне вся система. І наполягла аби я дав готівку, а вона проведе через апарат власною карткою”, – йдеться в дописі.
“Ситуація трохи нагадала історію, яку у “Першому житті” розповів Вернон Кресс. Між двома світовими війнами Чернівці облетіла звіста, як тепер із електронним квитком, що в місті буде кавовий автомат. І що з цього вийшло? “Однажды нас поразила новость: там будет автомат! Кинешь монету — и появится кофе, кусок торта или пирожок. Действительно, зайдя, мы увидели автоматы, похожие на те, что наливали в стакан газированную воду. Бросили в отверстие монеты, немного подождали — и появилась рука, которая и подала желаемый кофе!”, – пише журналіст.
Раніше повідомлялося, що 13 лютого в Чернівцях на тролейбусах другого маршруту запустили систему оплати електронним квитком.
https://molbuk.ua/chernovtsy_news/16674 ... atory.html
Про це на своїй Facebook-сторінці повідомив журналіст Юрій Чорней, пише molbuk.ua
Він написав, що наразі розрахуватися за проїзд власною безконтактною карткою неможливо. Кондуктори і далі беруть з пасажирів готівкові кошти, проводять розрахунок за допомогою своїх, робочих карток і потім видають чеки.
“На мою пропозицію самому заплатити карткою бідна жінка пояснила, що якщо я так зроблю, то в неї зависне вся система. І наполягла аби я дав готівку, а вона проведе через апарат власною карткою”, – йдеться в дописі.
“Ситуація трохи нагадала історію, яку у “Першому житті” розповів Вернон Кресс. Між двома світовими війнами Чернівці облетіла звіста, як тепер із електронним квитком, що в місті буде кавовий автомат. І що з цього вийшло? “Однажды нас поразила новость: там будет автомат! Кинешь монету — и появится кофе, кусок торта или пирожок. Действительно, зайдя, мы увидели автоматы, похожие на те, что наливали в стакан газированную воду. Бросили в отверстие монеты, немного подождали — и появилась рука, которая и подала желаемый кофе!”, – пише журналіст.
Раніше повідомлялося, що 13 лютого в Чернівцях на тролейбусах другого маршруту запустили систему оплати електронним квитком.
https://molbuk.ua/chernovtsy_news/16674 ... atory.html
- TAZIT
- Доцент
- Повідомлень: 9931
- З нами з: 27 листопада 2012, 23:42
- Звідки: CV.UA
- Дякував (ла): 3858 разів
- Подякували: 668 разів
- Контактна інформація:
Re: Чернівці отримали мобільні валідатори
Для того щоб система працювала скрізь має бути гарантований і надійний пріоритетний зв*язок з усіма терміналами , жодна зупинка і початок руху з неї не має знаходитись на межах двох зон , ... . Коли термінал конкуруватиме за доступ на рівні з сотнею в тому ж місці ... то швидкості обслуговування в принципі не може бути забезпечено навіть близької для готівкого розрахунку ... !
Очевидно термінали у кондукторів працюють в оффлайн режимі і сприймають тільки зареєстровані локальні картки ... . Не думаю що тут обійшлося без чийогось умислу ... .
Очевидно термінали у кондукторів працюють в оффлайн режимі і сприймають тільки зареєстровані локальні картки ... . Не думаю що тут обійшлося без чийогось умислу ... .
- Nero
- Адміністратор
- Повідомлень: 7297
- З нами з: 25 листопада 2012, 12:01
- Дякував (ла): 52 рази
- Подякували: 808 разів
Re: Чернівці отримали мобільні валідатори
Я сейчас еду в 8м троллейбусе. Так случилось, что машина не сервисе. Так никакого валидатора так и не видно. Наличка и вот такие билетики
- Keon
- Поважний користувач
- Повідомлень: 3210
- З нами з: 04 листопада 2015, 16:51
- Звідки: Черновцы, Львов
- Дякував (ла): 738 разів
- Подякували: 669 разів
- StartUp
- Постійний користувач
- Повідомлень: 1035
- З нами з: 13 вересня 2013, 14:06
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 170 разів
Re: Чернівці отримали мобільні валідатори
Валилаторы только на 2-м маршруте, на выходных ездил, чек давали.
- Valeria
- Забанен навсегда
- Повідомлень: 1786
- З нами з: 24 серпня 2013, 11:40
- Дякував (ла): 671 раз
- Подякували: 229 разів
Re: Чернівці отримали мобільні валідатори
У Чернівцях кондуктори не встигають працювати з валідаторами
З першого березня у тролейбусах маршруту № 4 будуть запровадили мобільні валідатори. Такий розрахунок із пасажирами вже два тижні діє у тролейбусах №2. Та в тролейбусному депо зазначають, що кондукторам працювати з валідаторами важко, вони не встигають видавати чеки, і виручка зменшилася, пише molbuk.ua.
“Щоби було нормально видавати квитки, потрібні ще й стаціонарні валідатори. Одного мобільного валідатора недостатньо. Кондуктори не встигають працювати з мобільним валідаторами. Уже це відчули, бо виручка зменшилася на 6-8 відсотків. Особливо важко кондукторам у години пік. Для роботи з валідатором потрібно, щоби тролейбуси не були заповненими. Тому спочатку ми пускали на маршрут №2 шість тролейбусів, а тепер десять, – каже виконувач обов’язків начальника тролейбусного управління Михайло Олексюк.
Серед проблем, з якими стикалися кондуктори, те, що валідатор зависав, і взяти гроші з пасажирів вже неможливо. Тоді підвозять інший валідатор.
“Поки що не беремо гроші з безготівкових карток пасажирів, бо у банку нам не відкрили рахунок. Тож навіть не будемо знати, куди йдуть ці гроші.
Кондукторам важко працювати з трьома картками. Часто бувало, що кондуктори плутали картки: замість студентської на дві гривні проводили повною на три гривні. Маємо проблему із тим, що у тролейбусах-"гармошках" кондуктор просто не встигає всіх обійти, а у нас таких тролейбусів багато”, - зазначив Михайло Олексюк.
Завдяки валідатором вдається бачити пасажиропотік. Щоправда, і тут наразі цифри неточні.
“Побачили кількість пільговиків, які їздять у тролейбусах. Ми перевозили пільговиків за коефіцієнтом 1,8, тобто на десять платних пасажирів є 18 пільговиків. Та зараз маємо у будні дні коефіцієнт 0,9, у вихідні 1,2-1,3. Але не впевнений, що це точні цифри. Вони знизилися через те, що кондуктор не встигає всім роздати квитки”, – каже Михайло Георгійович.
Тролейбусники зазначають, що важче буде працювати з валідаторами на тролейбусах №3,5, де пасажири виходять і заходять. Тому там валідатори з’являться в останню чергу.
“З 1 березня кондуктори почали працювати з мобільними валідаторами у тролейбусі №4. Потім, за графіком, тролейбуси №1,6 і лише наприкінці їх запровадять у тролейбусах №3,5. Якщо до того часу не встановлять стаціонарні валідатори, у тролейбусному управлінні буде економічний колапс, адже кондуктори не зможуть впоратися з таким напливом пасажирів, які є у тролейбусах №3,5. Один мобільний валідатор у тролейбусі – це мало. Обов’язково потрібні стаціонарні. А ще потрібно привчити пасажирів розраховуватися у такий спосіб”, – сказав Михайло Олексюк.
https://molbuk.ua/167726-u-chernivcyakh ... oramy.html
З першого березня у тролейбусах маршруту № 4 будуть запровадили мобільні валідатори. Такий розрахунок із пасажирами вже два тижні діє у тролейбусах №2. Та в тролейбусному депо зазначають, що кондукторам працювати з валідаторами важко, вони не встигають видавати чеки, і виручка зменшилася, пише molbuk.ua.
“Щоби було нормально видавати квитки, потрібні ще й стаціонарні валідатори. Одного мобільного валідатора недостатньо. Кондуктори не встигають працювати з мобільним валідаторами. Уже це відчули, бо виручка зменшилася на 6-8 відсотків. Особливо важко кондукторам у години пік. Для роботи з валідатором потрібно, щоби тролейбуси не були заповненими. Тому спочатку ми пускали на маршрут №2 шість тролейбусів, а тепер десять, – каже виконувач обов’язків начальника тролейбусного управління Михайло Олексюк.
Серед проблем, з якими стикалися кондуктори, те, що валідатор зависав, і взяти гроші з пасажирів вже неможливо. Тоді підвозять інший валідатор.
“Поки що не беремо гроші з безготівкових карток пасажирів, бо у банку нам не відкрили рахунок. Тож навіть не будемо знати, куди йдуть ці гроші.
Кондукторам важко працювати з трьома картками. Часто бувало, що кондуктори плутали картки: замість студентської на дві гривні проводили повною на три гривні. Маємо проблему із тим, що у тролейбусах-"гармошках" кондуктор просто не встигає всіх обійти, а у нас таких тролейбусів багато”, - зазначив Михайло Олексюк.
Завдяки валідатором вдається бачити пасажиропотік. Щоправда, і тут наразі цифри неточні.
“Побачили кількість пільговиків, які їздять у тролейбусах. Ми перевозили пільговиків за коефіцієнтом 1,8, тобто на десять платних пасажирів є 18 пільговиків. Та зараз маємо у будні дні коефіцієнт 0,9, у вихідні 1,2-1,3. Але не впевнений, що це точні цифри. Вони знизилися через те, що кондуктор не встигає всім роздати квитки”, – каже Михайло Георгійович.
Тролейбусники зазначають, що важче буде працювати з валідаторами на тролейбусах №3,5, де пасажири виходять і заходять. Тому там валідатори з’являться в останню чергу.
“З 1 березня кондуктори почали працювати з мобільними валідаторами у тролейбусі №4. Потім, за графіком, тролейбуси №1,6 і лише наприкінці їх запровадять у тролейбусах №3,5. Якщо до того часу не встановлять стаціонарні валідатори, у тролейбусному управлінні буде економічний колапс, адже кондуктори не зможуть впоратися з таким напливом пасажирів, які є у тролейбусах №3,5. Один мобільний валідатор у тролейбусі – це мало. Обов’язково потрібні стаціонарні. А ще потрібно привчити пасажирів розраховуватися у такий спосіб”, – сказав Михайло Олексюк.
https://molbuk.ua/167726-u-chernivcyakh ... oramy.html
- TAZIT
- Доцент
- Повідомлень: 9931
- З нами з: 27 листопада 2012, 23:42
- Звідки: CV.UA
- Дякував (ла): 3858 разів
- Подякували: 668 разів
- Контактна інформація:
Re: Чернівці отримали мобільні валідатори
Головна користь від валідаторів -- вони реально показують що кількість транспорту на маршрутах явно замала відносно пасажиропотоку ... !
Може до когось таки нарешті дійде що з цим необхідно шось таки порати ... !!!
Може до когось таки нарешті дійде що з цим необхідно шось таки порати ... !!!
- Master
- Легенда Форуму
- Повідомлень: 37075
- З нами з: 25 листопада 2012, 13:03
- Звідки: Город Герой Черновцы
- Дякував (ла): 2816 разів
- Подякували: 2869 разів
Re: Чернівці отримали мобільні валідатори
Все, что вы видите во мне - это не мое, это ваше.
Мое - это то, что я вижу в вас. ©
Мое - это то, что я вижу в вас. ©