Дно сервіс від Vodafone

Спілкування майже без обмежень
Відповісти
Аватар користувача
foltest
Досвідчений
Повідомлень: 503
З нами з: 25 листопада 2012, 21:38
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 57 разів

Дно сервіс від Vodafone

Повідомлення foltest » 12 серпня 2018, 19:12

Ситуація така, оплатив пару місяців назад послугу "рік без абонплат" - 480грн. 5 днів назад мені хвилини обнулили, мегабайти також, відповідно подзвонити нікуди я не можу, навіть всередині мережі. Дзвонив до оператора, у відповідь розказували про збій в мережі і що напротязі доби проблему вирішать. Пройшло 5 днів результату нуль. Хтось з таким стикався? Попахує розводом від уього паршивого водафону, що порадите робитт в такомк випадку, адже уже 5 днів послуги вони не надають при тому що ща них заплачено.

Аватар користувача
Дерзкий
Доцент
Повідомлень: 9805
З нами з: 25 листопада 2012, 12:18
Дякував (ла): 491 раз
Подякували: 722 рази

Re: Дно сервіс від Vodafone

Повідомлення Дерзкий » 12 серпня 2018, 19:43

Продовжуй дзвонити до оператора або звернись в центральний офіс на Соборній площі.
Человеческие споры бесконечны не потому, что не возможно найти истину - а потому, что спорящие ищут не истину, а самоутверждение.
Не спрашивайте, что ваша страна может сделать для вас, спрашивай, что вы можете сделать для своей страны. (с) Джон Кеннеди

Аватар користувача
Master
Легенда Форуму
Повідомлень: 37082
З нами з: 25 листопада 2012, 13:03
Звідки: Город Герой Черновцы
Дякував (ла): 2816 разів
Подякували: 2872 рази

Re: Дно сервіс від Vodafone

Повідомлення Master » 12 серпня 2018, 19:51

Я бы тоже их долбил до победного, ждать 5 дней - жесть.
вот мне так наоборот после окончания года подарили еще 1 месяц.
правда это я так думаю, что подарили по тому как не было сообщений по этому поводу.
Все, что вы видите во мне - это не мое, это ваше.
Мое - это то, что я вижу в вас. ©

Аватар користувача
Алибабай
Зацікавлений
Повідомлень: 62
З нами з: 13 серпня 2018, 13:22
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 4 рази

Re: Дно сервіс від Vodafone

Повідомлення Алибабай » 13 серпня 2018, 13:54

5 дней без телефона - класс!

Аватар користувача
Master
Легенда Форуму
Повідомлень: 37082
З нами з: 25 листопада 2012, 13:03
Звідки: Город Герой Черновцы
Дякував (ла): 2816 разів
Подякували: 2872 рази

Re: Дно сервіс від Vodafone

Повідомлення Master » 13 серпня 2018, 13:59

Алибабай писав:
13 серпня 2018, 13:54
5 дней без телефона - класс!
А может у человека еще КС или Лайф имеются...
Все, что вы видите во мне - это не мое, это ваше.
Мое - это то, что я вижу в вас. ©

Аватар користувача
foltest
Досвідчений
Повідомлень: 503
З нами з: 25 листопада 2012, 21:38
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 57 разів

Re: Дно сервіс від Vodafone

Повідомлення foltest » 15 серпня 2018, 23:29

пройшов тиждень, проблему нарешті вирішили. і це кожного дня дзвінки оператору, а 7 днів без можливості здійснювати дзвінки так і не компенсували.

Аватар користувача
Master
Легенда Форуму
Повідомлень: 37082
З нами з: 25 листопада 2012, 13:03
Звідки: Город Герой Черновцы
Дякував (ла): 2816 разів
Подякували: 2872 рази

Re: Дно сервіс від Vodafone

Повідомлення Master » 20 вересня 2018, 11:39

Зв'язку немає, не бачить SIM-карту: "сервіс" Vodafone знову пробив ганебне дно, українці лютують

Популярний мобільний оператор не перестає неприємно дивувати користувачів
Мережу сколихнула новина про те, що останнім часом помітно збільшилася кількість скарг на роботу одного з найбільших операторів мобільного зв'язку.

Про це стало відомо після низки публікацій незадоволених користувачів в соцмережах.

Виявилося, що чимала кількість українців незадоволені якістю послуг, що надаються компанією Vodafone.

Зокрема користувачі скаржаться на те, що їх гаджет просто "не бачить" sim-карту цього мобільного оператора.

Так, одна з користувачок Анна Горпинченко на сторінці в Facebook поділилася проблемою, на яку відразу ж відгукнулися й інші користувачі.
Наприклад, Анна повідомляє, що у її колеги аналогічні проблеми.
На даний момент ситуація така, що набравши номер абонента, люди у відповідь лише чули від автовідповідача, що абонент не може прийняти дзвінок.
Крім того, останнім часом ситуація стала ще гіршою, адже телефон "не бачить" sim-карту, а на екрані пише, що сталася помилка при реєстрації.
Для вирішення проблеми жінка звернулася в компанію Vodafone, щоб замінити картку, проте ситуація з новою sim знову повторилася, оскільки гаджет перестав розпізнавати і цю картку.
Сподіваємося, що компанія найближчим часом усуне проблему, адже кількість незадоволених користувачів зростає з кожним днем.
До слова, мобільні оператори України на даний момент зосереджені на поліпшенні якості в існуючих мережах. Тобто найближчі кілька років чекати 5G в Україні не варто.

https://znaj.ua/society/174402-zv-yazku ... i-lyutuyut
Все, что вы видите во мне - это не мое, это ваше.
Мое - это то, что я вижу в вас. ©

deploy
Досвідчений
Повідомлень: 580
З нами з: 23 листопада 2016, 07:47
Дякував (ла): 159 разів
Подякували: 82 рази

Re: Дно сервіс від Vodafone

Повідомлення deploy » 20 вересня 2018, 12:22

хз
як на мене навпаки стало краще, кажу за ЧЕ.
раніше дома навіть 3г ловило пробелматично - зараз завжди 4г+ )

Аватар користувача
Master
Легенда Форуму
Повідомлень: 37082
З нами з: 25 листопада 2012, 13:03
Звідки: Город Герой Черновцы
Дякував (ла): 2816 разів
Подякували: 2872 рази

Re: Дно сервіс від Vodafone

Повідомлення Master » 20 вересня 2018, 12:34

deploy писав:
20 вересня 2018, 12:22
хз
як на мене навпаки стало краще, кажу за ЧЕ.
раніше дома навіть 3г ловило пробелматично - зараз завжди 4г+ )
да с 4г стало лучше , но не очень стабильно,
но появились проблемы именно с телефонией!
я это заметил , по тому и запостил эту статью .
типа смартфон включен, даже работает в инете на 4г , а дозвонится на него не возможно!
и с него позвонить тоже.
помогает только перезагрузка.
что за хрень - непонятно...
Все, что вы видите во мне - это не мое, это ваше.
Мое - это то, что я вижу в вас. ©

Аватар користувача
kreativ
Легенда Форуму
Повідомлень: 19304
З нами з: 25 серпня 2013, 22:42
Дякував (ла): 636 разів
Подякували: 1768 разів
Контактна інформація:

Re: Дно сервіс від Vodafone

Повідомлення kreativ » 20 вересня 2018, 12:42

Тс, пиши письма в отделении - тогда дело двигается

Відповісти

Повернутись до “Флуд и флейм”