Нова пошта «NOVA»
- Master
- Легенда Форуму
- Повідомлень: 37074
- З нами з: 25 листопада 2012, 13:03
- Звідки: Город Герой Черновцы
- Дякував (ла): 2815 разів
- Подякували: 2868 разів
Re: Новая почта подняла цены!
Все, что вы видите во мне - это не мое, это ваше.
Мое - это то, что я вижу в вас. ©
Мое - это то, что я вижу в вас. ©
- kind
- Забанен навсегда
- Повідомлень: 16028
- З нами з: 08 березня 2013, 13:30
- Звідки: оттуда)
- Дякував (ла): 1508 разів
- Подякували: 2136 разів
Re: Новая почта подняла цены!
2. ТЕРИТОРІЯ ТА ПЕРІОД ПРОВЕДЕННЯ АКЦІЇ
2.1. Акція проводиться кожну неділю з 00:00 02 жовтня 2022 року до 23:59 30 жовтня
- Master
- Легенда Форуму
- Повідомлень: 37074
- З нами з: 25 листопада 2012, 13:03
- Звідки: Город Герой Черновцы
- Дякував (ла): 2815 разів
- Подякували: 2868 разів
Re: Новая почта подняла цены!
Сегодня отправлял посылку в Киев.
6 кг .
Средних размеров коробка.
Обошлась всего в 50 грн.
Вроде совсем не дорого...
6 кг .
Средних размеров коробка.
Обошлась всего в 50 грн.
Вроде совсем не дорого...
Все, что вы видите во мне - это не мое, это ваше.
Мое - это то, что я вижу в вас. ©
Мое - это то, что я вижу в вас. ©
- kind
- Забанен навсегда
- Повідомлень: 16028
- З нами з: 08 березня 2013, 13:30
- Звідки: оттуда)
- Дякував (ла): 1508 разів
- Подякували: 2136 разів
- kind
- Забанен навсегда
- Повідомлень: 16028
- З нами з: 08 березня 2013, 13:30
- Звідки: оттуда)
- Дякував (ла): 1508 разів
- Подякували: 2136 разів
- Дід Панас
- Адміністратор
- Повідомлень: 4841
- З нами з: 10 серпня 2018, 00:31
- Звідки: Чернівці
- Дякував (ла): 349 разів
- Подякували: 963 рази
Re: Новая почта подняла цены!
"Нова пошта" планує відкрити власні відділення у Німеччині та Румунії.
"Перше місто - Берлін, потім Мюнхен, Кельн, Гамбург та ще з десяток",
Щодо Румунії "Відкриття - 2-й квартал".
"Перше місто - Берлін, потім Мюнхен, Кельн, Гамбург та ще з десяток",
Щодо Румунії "Відкриття - 2-й квартал".
Отака х...ня, малята
- Master
- Легенда Форуму
- Повідомлень: 37074
- З нами з: 25 листопада 2012, 13:03
- Звідки: Город Герой Черновцы
- Дякував (ла): 2815 разів
- Подякували: 2868 разів
«Нова пошта» запустила нову послугу
«Нова пошта» запустила нову послугу, що дає змогу покупцям не скидати передоплату на картку невідомого продавця. Як скористатися новим сервісом: інструкція
Відтепер покупцю не потрібно робити 100–200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безплатну зворотне доставлення в разі відмови від товару.
Онлайн-купівля через «Сейф-сервіс» здійснюється винятково через мобільний застосунок «Нової пошти», у якому покупець отримує повідомлення з номером накладної та можливістю сплатити замовлення.
Після оплати товару в застосунку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Так покупець має можливість оглянути посилку у відділенні й уникає ризику з передплатою незнайомим продавцям на карту. І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку.
Водночас дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безплатно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.
Для продавців «Сейф-сервіс» безплатний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 грн, незалежно від вартості посилки.
Як скористатися «Сейф-сервісом»:
1. Продавець самостійно створює експрес-накладну в мобільному застосунку «Нової пошти».
2. У розділі «Додаткові послуги» продавець обирає та натискає «Сейф-сервіс».
3. Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має дві доби, щоб сплатити замовлення через мобільний застосунок «Нової пошти»
4. Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає та приймає рішення про купівлю. Якщо забирає замовлення — за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безплатно продавцю, а вартість товару та комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.
Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти — покупцю, а угоду буде скасованою. «Сейф-сервіс» надає фінтех-компанія «НоваПей», що входить до групи компаній «Нової пошти». «Ми оновили цей сервіс, зберегли його простоту у використанні та залишили єдиний канал для платежів і комунікації — мобільний застосунок. Тобто зараз усе інформування продавця та покупця щодо перебігу онлайн-покупки, оплата замовлення відбуваються в найбільш захищеному каналі — у мобільному застосунку „Нової пошти“. І це додає нам упевненості, що „Сейф-сервіс“ буде безпечним і корисним для продавців і покупців», — зазначає СЕО «НоваПей» Андрій Кривошапко.
https://dev.ua/news/nova-poshta-1679576 ... 9jMtO4v9d8
Відтепер покупцю не потрібно робити 100–200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безплатну зворотне доставлення в разі відмови від товару.
Онлайн-купівля через «Сейф-сервіс» здійснюється винятково через мобільний застосунок «Нової пошти», у якому покупець отримує повідомлення з номером накладної та можливістю сплатити замовлення.
Після оплати товару в застосунку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Так покупець має можливість оглянути посилку у відділенні й уникає ризику з передплатою незнайомим продавцям на карту. І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку.
Водночас дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безплатно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.
Для продавців «Сейф-сервіс» безплатний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 грн, незалежно від вартості посилки.
Як скористатися «Сейф-сервісом»:
1. Продавець самостійно створює експрес-накладну в мобільному застосунку «Нової пошти».
2. У розділі «Додаткові послуги» продавець обирає та натискає «Сейф-сервіс».
3. Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має дві доби, щоб сплатити замовлення через мобільний застосунок «Нової пошти»
4. Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає та приймає рішення про купівлю. Якщо забирає замовлення — за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безплатно продавцю, а вартість товару та комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.
Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти — покупцю, а угоду буде скасованою. «Сейф-сервіс» надає фінтех-компанія «НоваПей», що входить до групи компаній «Нової пошти». «Ми оновили цей сервіс, зберегли його простоту у використанні та залишили єдиний канал для платежів і комунікації — мобільний застосунок. Тобто зараз усе інформування продавця та покупця щодо перебігу онлайн-покупки, оплата замовлення відбуваються в найбільш захищеному каналі — у мобільному застосунку „Нової пошти“. І це додає нам упевненості, що „Сейф-сервіс“ буде безпечним і корисним для продавців і покупців», — зазначає СЕО «НоваПей» Андрій Кривошапко.
https://dev.ua/news/nova-poshta-1679576 ... 9jMtO4v9d8
Все, что вы видите во мне - это не мое, это ваше.
Мое - это то, что я вижу в вас. ©
Мое - это то, что я вижу в вас. ©
- kind
- Забанен навсегда
- Повідомлень: 16028
- З нами з: 08 березня 2013, 13:30
- Звідки: оттуда)
- Дякував (ла): 1508 разів
- Подякували: 2136 разів