Що взяти: Vito, T5, Vivaro, Trafiс чи щось інше?
Що взяти: Vito, T5, Vivaro, Trafiс чи щось інше?
Потрібне авто, бюджет 10 000 - 12 000 у.о.
Пасажир, 7+1/8+1
В ідеалі дізель але вже як вийди.
Братись буде тут, вік десь 10 років.
Цікавить ваша думка, з приводу що саме взяти.
Головні критерії: простота і дешевизна ремонту (в межах розумного і не проблемна), економна (не для перегонів береться) і головнне салон, щоб за 20 мін можна з пасажира зробити грузовий.
Звісно би хотілось кондиціонера, Аірбег і т.і.
Дякую всім за поради. (можете кидати силки на авторіа)
Пасажир, 7+1/8+1
В ідеалі дізель але вже як вийди.
Братись буде тут, вік десь 10 років.
Цікавить ваша думка, з приводу що саме взяти.
Головні критерії: простота і дешевизна ремонту (в межах розумного і не проблемна), економна (не для перегонів береться) і головнне салон, щоб за 20 мін можна з пасажира зробити грузовий.
Звісно би хотілось кондиціонера, Аірбег і т.і.
Дякую всім за поради. (можете кидати силки на авторіа)
Востаннє редагувалось 16 травня 2013, 13:52 користувачем Anatolii, всього редагувалось 1 раз.
Re: Що взяти: Vito, T5, Vivaro, Trafiс чи щось інше?
Кондер в грузовом варианте у нас встречается очень редко. А у нас в основном переделанные пассажиры )
- skyline
- Активіст
- Повідомлень: 202
- З нами з: 25 листопада 2012, 12:19
- Звідки: м.Чернівці
- Контактна інформація:
Re: Що взяти: Vito, T5, Vivaro, Trafiс чи щось інше?
за 10 т5 не бывает, еще и пассажир)) Сам когдато выбирал между этими машинами, остановился на т5. У мерсов 2 недостатка - железо и задний привод. Трафик не плохое соотношение цены и качества. Но ходовка слабая и в целом уступает фольцу. С такими ограниченными финансами только Трафик и то с мотором 1.9, нормальные Т5 с 13.5 - 14.5 начинаются. Зависит от мотора и салона.Anatolii писав:Потрібне авто, бюджет 10 000 - 12 000 у.о.
Пасажир, 7+1/8+1
Братись буде тут, вік десь 10 років.
Цікавить ваша думка, з приводу що саме взяти.
Головні критерії: простота і дешевизна ремонту (в межах розумного і не проблемна), економна (не для перегонів береться) і головнне салон, щоб за 20 мін можна з пасажира зробити грузовий.
Звісно би хотілось кондиціонера, Аірбег і т.і.
Дякую всім за поради. (можете кидати силки на авторіа)
Я свой продаю за 13.800 + небольшой торг на месте. Если б он был на 30-40см длинее, то не продавал бы. Машина очень хорошая, мотор просто зверь, ему пофиг сколько людей в салоне и че там загружено, тянет одинаково.
Востаннє редагувалось 16 травня 2013, 14:01 користувачем skyline, всього редагувалось 1 раз.
• Маркізи • Перголи • Літні майданчики
• Жалюзі: горизонтальні, вертикальні
• Ролети: тканинні, бамбукові (8 різних систем)
• Ролети захисні, Секційні ворота. Та багато іншого!
(050)984-21-74, (098)8892111.
WWW.SKL.CV.UA
• Жалюзі: горизонтальні, вертикальні
• Ролети: тканинні, бамбукові (8 різних систем)
• Ролети захисні, Секційні ворота. Та багато іншого!
(050)984-21-74, (098)8892111.
WWW.SKL.CV.UA
Re: Що взяти: Vito, T5, Vivaro, Trafiс чи щось інше?
Головний критерій простота і дишевезна в ремонті?!
Сразу т 5 и Вито всторону..запчасти дорогие но на т5 полет нормальный.
Остается виваро и трафик..
Тебе для больших грузов надо?
Есть такой мини бусик Форд Конект,ето самолет.
Из Германии на Украину он тянул гружоный Фольцваген ЛТ 35,и сам был гружон.
Сразу т 5 и Вито всторону..запчасти дорогие но на т5 полет нормальный.
Остается виваро и трафик..
Тебе для больших грузов надо?
Есть такой мини бусик Форд Конект,ето самолет.
Из Германии на Украину он тянул гружоный Фольцваген ЛТ 35,и сам был гружон.
Re: Що взяти: Vito, T5, Vivaro, Trafiс чи щось інше?
то skyline
Фото в Макаровке? ;)
Фото в Макаровке? ;)
Востаннє редагувалось 16 травня 2013, 14:03 користувачем Doxtar, всього редагувалось 1 раз.
Мы в такие ходили дали, что не очень то и дойдешь........
Клуб любителей рыбалки Буковины http://rybolovclub.org/
СКОТЧ И СТРЕЙЧ ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ 9 ЛЕТ НА РЫНКЕ. БАЛАНС ЦЕНЫ И КАЧЕСТВА
Пишу контент для сайтов. Любой. Дорого.

Клуб любителей рыбалки Буковины http://rybolovclub.org/
СКОТЧ И СТРЕЙЧ ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ 9 ЛЕТ НА РЫНКЕ. БАЛАНС ЦЕНЫ И КАЧЕСТВА
Пишу контент для сайтов. Любой. Дорого.

Re: Що взяти: Vito, T5, Vivaro, Trafiс чи щось інше?
Кстати если самому искать бус за границой то можно взять т5 себе, или виваро поновее.
Но опять же запчасти на т5 дорогие.
Но опять же запчасти на т5 дорогие.
- Sl@vcheg
- Адміністратор
- Повідомлень: 14057
- З нами з: 25 листопада 2012, 11:39
- Дякував (ла): 965 разів
- Подякували: 1652 рази
Re: Що взяти: Vito, T5, Vivaro, Trafiс чи щось інше?
Т4 хорошо переделанный или мультиван.
А в чем сила, брат?
- В правде..
- Нет, в телевизоре. Он может заставить миллионы людей поверить в то, чего нет
- В правде..
- Нет, в телевизоре. Он может заставить миллионы людей поверить в то, чего нет
- Trentemoller
- Поважний користувач
- Повідомлень: 2576
- З нами з: 09 грудня 2012, 22:14
- Дякував (ла): 53 рази
- Подякували: 41 раз
Re: Що взяти: Vito, T5, Vivaro, Trafiс чи щось інше?
У знайомого Рено Трафік. Курсує 2 рази на тиждень в Італію й назад. Возить вантажі, людей, все що може туди впихнути. Ренушкою повністю задоволений. Мотор безпроблемний, ходова нормальна, витримала багато доріг і ще не робилась. Відгуки тільки позитивні. Хвалить за комфорт, надійність. Порівнював зі своїм спрінтером, то казав що він би стільки не витримав, стільки Трафік. Плюсь запчастини дешевші, в порівнянні із аналогами Віто, Тешка...
Думаю що авто слід вибирати спочатку порівнявши ціни на з/частини, а потім конкретну модель по всіх інших параметрах.
Думаю що авто слід вибирати спочатку порівнявши ціни на з/частини, а потім конкретну модель по всіх інших параметрах.
Re: Що взяти: Vito, T5, Vivaro, Trafiс чи щось інше?
Тоже подобається трафік, просто німці здаються надійнішими, такі стеріотипи.
Але реношка, і дешевше, і новіша за ці самі гроші, 1,9 дізель не лякає.
Який в неї розхід?
Але реношка, і дешевше, і новіша за ці самі гроші, 1,9 дізель не лякає.
Який в неї розхід?
- superNick
- Активіст
- Повідомлень: 445
- З нами з: 25 листопада 2012, 11:33
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 2 рази
Re: Що взяти: Vito, T5, Vivaro, Trafiс чи щось інше?
Я б радив Т5. Але.....обов'язково звертай увагу на пробіг. А пробіг повинен співпадати з сервісною книжкою. Можно ще у дилера пробити. І щоб там не казали, що книжку забув взяти, мають передати - не вір, бо купиш скручений пробіг з обшитим рулем, ручкою кпп, сідушкою і переставленими резинками на педалях, підмальваними губами стару клячу по ціні молодої дівки . А в принципі, якщо візьмеш любу з обраних моделей з пробігом до 150 т.км. - не будеш знати горя слідуючих 100 тисяч.