Ти якось визначшся з ціною у Львові)
Чи то для російськомовних (мне один билет) - 8.50, а для українців (один квиток) - 8, (один квиток будь ласка) - 7 ? )))
Ти якось визначшся з ціною у Львові)
точно будут.OlegLOA писав: ↑04 жовтня 2022, 22:14теперь, с переходом на безнал оплату, можно цены хоть каждый день повышать. И скорее всего нынешнее повышение не последнее, будут еще.
Во-первых, сейчас действительно много "зайцев" ездит, а во вторых, аппетиты у властей немалые и они их никак не сдерживают, привыкли все проблемы решать залезая в карман простым жителям... Ну и владельцы фирм-перевозчиков ("маршруток") все еще недовольны, разница ощутимая, многие на троллейбусах едут при возможности, маршрутки полупустые ездят... и подолгу на конечных стоят...
Саме так :)
Запропонуйте разовий квиток за 200грн, наша влада з радістю втілить це в життя...
Ну у нас на це різні погляди. Але це не моя фантазія, а практика багатьох країн.OlegLOA писав: ↑04 жовтня 2022, 23:28Запропонуйте разовий квиток за 200грн, наша влада з радістю втілить це в життя...
Буде "безліміт" на день чи тиждень - знайдуться дебіли які будуть в тролейбусі "кататися" треба чи не треба...
А ще - є багато людей яким важко наперед сплатити. Чи ті хто користується транспортом нерегулярно. Тому такі великі різниці мі "разовим" і "проїзним" не має бути. Знижка за "опт" - можливо, так, але не дві ж ціни брати з того хто користується рідко.
І так в проекті "карток" і студенти і звичайні громадяни мають заплатити ще 20грн за саму картку. І якщо студенти зацікавлені в користуванні транспортною карткою, то звичайні люди без пільг - ні, навпаки, хто схоче платити за картку додаткових 20грн, коли можна платити просто банківською карткою, ніякої різниці.
Во Львове при оплате через приложение/ или если купить билетик в киоске 8.50 грн, у водителя 10 грн это трамвай/троллейбусыOlegLOA писав: ↑04 жовтня 2022, 23:09Саме так :)
Можливо не дуже чітко висловився, НАПРИКЛАД як у Львові, а далі тарифи які наприклад влаштували б більш-менш всіх.
Головне - щоб була різниця при оплаті (готівкою водієві - трохи більше), на початковому етапі це досить впливовий момент для тих хто "не хоче".
Окремий момент - з контролем оплати. Те як зробили в нових валідаторах - відсутність квитків, і старі без паперу, що не можуть надрукувати - це неправильне рішення.
Контролер який змушує показувати банківську програму щоб підтвердити оплату тільки тому що вони вирішили максимально зекономити на всьому... це як? Як на мене - це порушення прав людини.
У нас нет, надеюсь пока.