Парковка на тротуарі. Дозволено чи ні?
- tarik
- Поважний користувач
- Повідомлень: 3247
- З нами з: 25 листопада 2012, 19:53
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 63 рази
- Контактна інформація:
Парковка на тротуарі. Дозволено чи ні?
Часто штрафують за парковку на тротуарі, і на ютубі багато відео від стопхаму про парковку на тротуарі і т.д. І от задався цим питанням, хоч і на тротуарах не паркуюся, але все ж цікаво розібратися в законності.
В ПДР є пункт правил 15.10.В. Який звучить так.
15.10 Стоянка забороняється:
в) на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;
То виходить що якщо автомобіль легковий, то йому дозволяється паркуватися на краю тротуару якщо для пішоходів є більше 2м. Чи якісь є подвохи в цьому правилі?
В ПДР є пункт правил 15.10.В. Який звучить так.
15.10 Стоянка забороняється:
в) на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;
То виходить що якщо автомобіль легковий, то йому дозволяється паркуватися на краю тротуару якщо для пішоходів є більше 2м. Чи якісь є подвохи в цьому правилі?
-
- Активіст
- Повідомлень: 182
- З нами з: 03 грудня 2017, 14:16
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 27 разів
Re: Парковка на тротуарі. Дозволено чи ні?
ЯК СУДИ СКАСОВУЮТЬ ШТРАФИ ЗА СТОЯНКУ В ЗАБОРОНЕНИХ МІСЦЯХ!
Порушення правил стоянки тягне за собою 255 грн. штрафу. Якщо це порушення створює перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, то штраф становить 510 грн.
Відповідно до Правил, Стоянка - це припинення руху автомобіля на час, більший ніж 5 хвилин, з причин, не пов'язаних з посадкою (висадкою) пасажирів, завантаженням (розвантаженням) вантаж.
Тому для застосування такого штрафу інспектор повинен довести саме факт стоянки тривалістю не менше як 5 хв. Тобто інспектор повинен зробити на службовий відеореєстратор безперервний відеозапис такої стоянки, тривалість якого не може бути меншою за 5 хв.
Проте на практиці поліцейські цих вимог не дотримуються та долучають до постанови або фото з місця події або коротке відео, які не підтверджують тривалість припинення руху автомобіля більш як 5 хв. Сама ж постанова не може бути доказом порушення правил стоянки.
Як наслідок суд скасовує такий штраф через не доведення інспектором саме факту Стоянки тривалістю не менше як 5 хв, як це передбачено Правилами дорожнього руху.
Юридична компанія «Дорожній Адвокат» – 050-758-11-74 (viber), 067-171-16-11. Працюємо дистанційно у всіх регіонах України. Запишіть ці номери на майбутнє!
Більше корисних публікацій для водія – на сторінці «Дорожній адвокат»: https://www.facebook.com/doradvpozov/
Зупинка і стоянка
Питання, пов'язані із зупинкою та стоянкою, часто є причиною непорозуміння між водієм і співробітниками ДАІ. У містах порушення правил зупинки та стоянки є, мабуть, одним з найбільш поширених порушень ПДР - справжніх чи уявних.
Правда, після внесення змін до КпАП у співробітників ДАІ відібрали повноваження вилучати номерні знаки з метою «забезпечення оформлення порушень», і гострота проблеми знизилася. Адже номерні знаки знімали, як правило, саме з автомобілів, припаркованих з порушенням ПДР, в результаті чого власник на тривалий час втрачав можливість користуватися машиною. Зараз мова йде тільки про адміністративне стягнення за порушення ПДР. Це, однак, не означає, що з накладенням такого стягнення, якщо це робиться явно неправильно, потрібно погоджуватися ...
Кожен водій повинен чітко знати різницю між зупинкою та стоянкою. Згідно п. 1.10 ПДР, зупинка - це припинення руху транспортного засобу на час до 5 хвилин або більше, якщо це необхідно для посадки (висадки) пасажирів чи завантаження (вивантаження) вантажу, виконання вимог ПДР (надання переваги в русі, виконання вимог регулювальника, сигналів світлофора тощо). Відповідно, стоянка - припинення руху на час більше 5 хвилин з причин, не пов'язаних з посадкою (висадкою) пасажирів або завантаженням (вивантаженням) вантажу, виконанням вимог ПДР (надання переваги в русі, виконання вимог регулювальника, сигналів світлофора тощо) . Навіщо це потрібно?
Справа в тому, що на практиці зустрічаються ситуації, коли водія карають за стоянку в місці, де вона заборонена, але дозволена зупинка. І ось тут інспектор, що склав протокол, повинен надати докази того, що «припинення руху» тривало більше 5 хвилин і не було пов'язане з навантаженням-розвантаженням.
Реально такі докази надати практично неможливо, якщо тільки автомобіль не завалений по самі ручки дверей снігом, який випав тиждень тому ... У спірних випадках водій може вказати в своїх поясненнях до протоколу, що зупинка тривало менше 5 хвилин або була пов'язана з навантаженням-розвантаженням ( наприклад, одна людина тягала до машини кілька мішків досить тривалий час), а тому стоянкою не була.
Потрібно пам'ятати і про те, що дія знаків «зупинка заборонена» і «стоянка заборонена» поширюється лише на той бік дороги, на якій вони встановлені. У разі пред'явлення претензій з боку співробітника ДАІ і складання протоколу водій повинен вказати в своїх поясненнях, що зупинився на іншій стороні дороги, а не на тій, що позначена знаком, і послатися на відповідне положення ПДР. Перелік місць, де заборонена зупинка чи стоянка, наведений у ПДР, є винятковим. У всіх інших випадках обмеження на зупинку або стоянку можуть вводитися тільки засобами регулювання руху - дорожніми знаками чи розміткою.
Обмеження, не передбачені ПДР, можуть вводитися місцевими властями у відповідному порядку на окремих ділянках, які і позначаються при цьому відповідними знаками. Але вони не мають права забороняти стоянку на територіях певного типу або, наприклад, скрізь, крім охоронюваних стоянок, в нічний час.
Все ж такі казуси відбуваються і, на жаль, нерідко. Якщо водія притягають до відповідальності за такі «порушення», то в своїх поясненнях він повинен зазначити: «Зупинка (стоянка) здійснювалася ... (назвати місце). В даному місці ПДР зупинка (стоянка) не заборонена. Заборонні її знаки також відсутні. 4.2 ст.41 Закону встановлює: «Питання організації руху та його безпеки регулюються Правилами дорожнього руху, що затверджуються Кабінетом Міністрів України». Тому встановлення будь-яких обмежень, не передбачених ПДР, на місцевому рівні не відповідає вимогам закону і, отже, вимогам ст. 19 Конституції України. Крім того, ст. 122 КпАП, ч.2, якою передбачається відповідальність за порушення правил зупинки і стоянки, встановлює відповідальність за порушення саме ПДР, а не інших підзаконних актів або актів місцевих органів влади. Вимоги ПДР Мною порушені. На цій підставі вважаю себе невинним у скоєнні адміністративного правопорушення ».
При розгляді справи суддею слід заявити клопотання про припинення справи за відсутністю складу адміністративного правопорушення, обґрунтувавши його тими ж аргументами.
Окрема тема, і притому надзвичайно «хвора», - це стоянка транспортних засобів у житлових районах. Що особливо актуально у великих містах, де більшість автомобілів, що належать приватним власникам, не забезпечені гаражами або охоронюваними стоянками.
Правда, рейди ДАІ з метою покарання за порушення правил стоянки власників автомобілів, що зберігають їх біля будинків, зараз рідкість. Але досить поширеним є інше явище: якщо машину обікрали або знівечили, викликані співробітники міліції намагаються виставити в ролі порушника ПДР самого потерпілого, зваливши на нього, таким чином, хоча б частину відповідальності./p>
Робити це дає можливість формулювання пп. «Б» п.26.2 ПДР, згідно з якою в житловій зоні забороняється стоянка транспортних засобів поза спеціально відведеними місцями і таке їх розташування, яке утруднює рух пішоходів і проїзд оперативних чи спеціальних транспортних засобів. Застосування такого формулювання дає можливість співробітникам міліції вважати стоянку практично в будь-якому місці житлового району порушенням ПДР - і діяти відповідно.
Чи мають вони рацію в цьому? Давайте подивимося.
По-перше, в будь-якому житловому районі є асфальтовані майданчики, які призначені спеціально для стоянки транспортних засобів і ні для чого іншого. Це і є «спеціально відведені місця». Дорожніми знаками вони зазвичай не позначені. Але ПДР і не вимагають, щоб такі місця в межах житлових зон були позначені засобами регулювання дорожнього руху. (До речі, більшість платних стоянок Союзу автомобілістів ними не позначені теж.) Тому на цих майданчиках стоянка транспортних засобів буде законною.
Крім того, що таке житлова зона?
П.1.10 ПДР дає таке визначення: «Житлова зона - дворові території, а також частини населених пунктів, позначені дорожнім знаком 5.31». Розділ 5 додатка 1 ПДР уточнює: «Окремі дворові території знаками 5.31 і 5.32 не позначаються, але в них діють вимоги розділу 26 цих Правил» (тобто правила руху в житловій зоні).
Співробітники міліції будь-яку територію, розташовану неподалік від житлових будинків, вважають «окремої дворової територією» з усіма витікаючими наслідками. Однак насправді це, як правило, не так.
Більшість населення великих міст (та й не тільки великих) проживає в сучасних житлових масивах. Такі масиви представляють собою складне переплетення проїздів (як правило, наскрізних), територій шкіл, дитячих садків (як правило, обгороджених), зелених насаджень, що стоять між ними житлових будинків та інших будівель, що забезпечують інфраструктуру - медичних, комунальних, торговельних закладів ...
Такий житловий масив - ніяк не "дворова територія». Це - частина населеного пункту. Вона, не будучи позначена відповідними дорожніми знаками (чого, як правило, не буває), статусу житлової зони відповідно до ПДР не має. Тут діють загальні правила, передбачені для руху в населених пунктах.
Архітектура подібних масивів така, що виділити «окремі дворові території» немає можливості. Ось, наприклад: від проїжджої частини вулиці відходить в'їзд в житловий район, з одного боку від нього - будівля кінотеатру і майданчик для парковки («виступ» проїжджої частини, ніяк від неї не відокремлений), з іншого - житловий будинок з розташованими на першому поверсі магазинами. Це дворова територія? Ні. І якщо вона не позначена відповідним знаком, це не житлова зона.
А ось від цієї проїжджої частини відходить неширока доріжка. Вона проходить повз ще одного будинку, а з іншого боку - газон; потім вона вливається в ще одну дорогу - трохи ширше і з тротуарами, яка, в свою чергу, йде повз школу ... Це всі дворові території? Ні. На таких ось сучасних масивах взагалі немає «окремих дворових територій» - тут вони ніяк не відокремлені від інших, тут, по суті, взагалі немає поняття двору. Весь такий масив в комплексі можна розглядати тільки як «частина населеного пункту», яка стає житловою зоною, тільки коли позначена відповідними знаками ...
Тому в разі конфлікту зі співробітниками міліції з приводу стоянки в такому місці в поясненні слід написати: «Місце, де припаркований мій автомобіль, не є житловою зоною в сенсі п. 1.10 ПДР. Частина населеного пункту - житловий масив - не позначені дорожніми знаками «Житлова зона». Дана територія не є «окремою дворової територією», оскільки не відокремлена від решти території житлового масиву ніякими архітектурними, інженерними або іншими спорудами, і провести межі між такими територіями в даному районі неможливо. Із зазначеної причини вважаю, що правил руху і стоянки в житловій зоні я не порушував ». Можна також додати, що автомобіль не забезпечений місцем зберігання, так що паркувати його більше все одно ніде.
До речі, в ПДД немає заборони на зупинку або стоянку за межами дороги, наприклад, в так званих «зелених зонах» і т.п. Водій, припаркував свій автомобіль в подібному місці, постає порушником ПДР лише в одному випадку - якщо на в'їзді на таку територію є знак, що забороняє рух або в'їзд. Якщо ж автомобіль заїхав у таку зону законно, то і стоянка там також не порушенням.
Порушення правил стоянки тягне за собою 255 грн. штрафу. Якщо це порушення створює перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, то штраф становить 510 грн.
Відповідно до Правил, Стоянка - це припинення руху автомобіля на час, більший ніж 5 хвилин, з причин, не пов'язаних з посадкою (висадкою) пасажирів, завантаженням (розвантаженням) вантаж.
Тому для застосування такого штрафу інспектор повинен довести саме факт стоянки тривалістю не менше як 5 хв. Тобто інспектор повинен зробити на службовий відеореєстратор безперервний відеозапис такої стоянки, тривалість якого не може бути меншою за 5 хв.
Проте на практиці поліцейські цих вимог не дотримуються та долучають до постанови або фото з місця події або коротке відео, які не підтверджують тривалість припинення руху автомобіля більш як 5 хв. Сама ж постанова не може бути доказом порушення правил стоянки.
Як наслідок суд скасовує такий штраф через не доведення інспектором саме факту Стоянки тривалістю не менше як 5 хв, як це передбачено Правилами дорожнього руху.
Юридична компанія «Дорожній Адвокат» – 050-758-11-74 (viber), 067-171-16-11. Працюємо дистанційно у всіх регіонах України. Запишіть ці номери на майбутнє!
Більше корисних публікацій для водія – на сторінці «Дорожній адвокат»: https://www.facebook.com/doradvpozov/
Зупинка і стоянка
Питання, пов'язані із зупинкою та стоянкою, часто є причиною непорозуміння між водієм і співробітниками ДАІ. У містах порушення правил зупинки та стоянки є, мабуть, одним з найбільш поширених порушень ПДР - справжніх чи уявних.
Правда, після внесення змін до КпАП у співробітників ДАІ відібрали повноваження вилучати номерні знаки з метою «забезпечення оформлення порушень», і гострота проблеми знизилася. Адже номерні знаки знімали, як правило, саме з автомобілів, припаркованих з порушенням ПДР, в результаті чого власник на тривалий час втрачав можливість користуватися машиною. Зараз мова йде тільки про адміністративне стягнення за порушення ПДР. Це, однак, не означає, що з накладенням такого стягнення, якщо це робиться явно неправильно, потрібно погоджуватися ...
Кожен водій повинен чітко знати різницю між зупинкою та стоянкою. Згідно п. 1.10 ПДР, зупинка - це припинення руху транспортного засобу на час до 5 хвилин або більше, якщо це необхідно для посадки (висадки) пасажирів чи завантаження (вивантаження) вантажу, виконання вимог ПДР (надання переваги в русі, виконання вимог регулювальника, сигналів світлофора тощо). Відповідно, стоянка - припинення руху на час більше 5 хвилин з причин, не пов'язаних з посадкою (висадкою) пасажирів або завантаженням (вивантаженням) вантажу, виконанням вимог ПДР (надання переваги в русі, виконання вимог регулювальника, сигналів світлофора тощо) . Навіщо це потрібно?
Справа в тому, що на практиці зустрічаються ситуації, коли водія карають за стоянку в місці, де вона заборонена, але дозволена зупинка. І ось тут інспектор, що склав протокол, повинен надати докази того, що «припинення руху» тривало більше 5 хвилин і не було пов'язане з навантаженням-розвантаженням.
Реально такі докази надати практично неможливо, якщо тільки автомобіль не завалений по самі ручки дверей снігом, який випав тиждень тому ... У спірних випадках водій може вказати в своїх поясненнях до протоколу, що зупинка тривало менше 5 хвилин або була пов'язана з навантаженням-розвантаженням ( наприклад, одна людина тягала до машини кілька мішків досить тривалий час), а тому стоянкою не була.
Потрібно пам'ятати і про те, що дія знаків «зупинка заборонена» і «стоянка заборонена» поширюється лише на той бік дороги, на якій вони встановлені. У разі пред'явлення претензій з боку співробітника ДАІ і складання протоколу водій повинен вказати в своїх поясненнях, що зупинився на іншій стороні дороги, а не на тій, що позначена знаком, і послатися на відповідне положення ПДР. Перелік місць, де заборонена зупинка чи стоянка, наведений у ПДР, є винятковим. У всіх інших випадках обмеження на зупинку або стоянку можуть вводитися тільки засобами регулювання руху - дорожніми знаками чи розміткою.
Обмеження, не передбачені ПДР, можуть вводитися місцевими властями у відповідному порядку на окремих ділянках, які і позначаються при цьому відповідними знаками. Але вони не мають права забороняти стоянку на територіях певного типу або, наприклад, скрізь, крім охоронюваних стоянок, в нічний час.
Все ж такі казуси відбуваються і, на жаль, нерідко. Якщо водія притягають до відповідальності за такі «порушення», то в своїх поясненнях він повинен зазначити: «Зупинка (стоянка) здійснювалася ... (назвати місце). В даному місці ПДР зупинка (стоянка) не заборонена. Заборонні її знаки також відсутні. 4.2 ст.41 Закону встановлює: «Питання організації руху та його безпеки регулюються Правилами дорожнього руху, що затверджуються Кабінетом Міністрів України». Тому встановлення будь-яких обмежень, не передбачених ПДР, на місцевому рівні не відповідає вимогам закону і, отже, вимогам ст. 19 Конституції України. Крім того, ст. 122 КпАП, ч.2, якою передбачається відповідальність за порушення правил зупинки і стоянки, встановлює відповідальність за порушення саме ПДР, а не інших підзаконних актів або актів місцевих органів влади. Вимоги ПДР Мною порушені. На цій підставі вважаю себе невинним у скоєнні адміністративного правопорушення ».
При розгляді справи суддею слід заявити клопотання про припинення справи за відсутністю складу адміністративного правопорушення, обґрунтувавши його тими ж аргументами.
Окрема тема, і притому надзвичайно «хвора», - це стоянка транспортних засобів у житлових районах. Що особливо актуально у великих містах, де більшість автомобілів, що належать приватним власникам, не забезпечені гаражами або охоронюваними стоянками.
Правда, рейди ДАІ з метою покарання за порушення правил стоянки власників автомобілів, що зберігають їх біля будинків, зараз рідкість. Але досить поширеним є інше явище: якщо машину обікрали або знівечили, викликані співробітники міліції намагаються виставити в ролі порушника ПДР самого потерпілого, зваливши на нього, таким чином, хоча б частину відповідальності./p>
Робити це дає можливість формулювання пп. «Б» п.26.2 ПДР, згідно з якою в житловій зоні забороняється стоянка транспортних засобів поза спеціально відведеними місцями і таке їх розташування, яке утруднює рух пішоходів і проїзд оперативних чи спеціальних транспортних засобів. Застосування такого формулювання дає можливість співробітникам міліції вважати стоянку практично в будь-якому місці житлового району порушенням ПДР - і діяти відповідно.
Чи мають вони рацію в цьому? Давайте подивимося.
По-перше, в будь-якому житловому районі є асфальтовані майданчики, які призначені спеціально для стоянки транспортних засобів і ні для чого іншого. Це і є «спеціально відведені місця». Дорожніми знаками вони зазвичай не позначені. Але ПДР і не вимагають, щоб такі місця в межах житлових зон були позначені засобами регулювання дорожнього руху. (До речі, більшість платних стоянок Союзу автомобілістів ними не позначені теж.) Тому на цих майданчиках стоянка транспортних засобів буде законною.
Крім того, що таке житлова зона?
П.1.10 ПДР дає таке визначення: «Житлова зона - дворові території, а також частини населених пунктів, позначені дорожнім знаком 5.31». Розділ 5 додатка 1 ПДР уточнює: «Окремі дворові території знаками 5.31 і 5.32 не позначаються, але в них діють вимоги розділу 26 цих Правил» (тобто правила руху в житловій зоні).
Співробітники міліції будь-яку територію, розташовану неподалік від житлових будинків, вважають «окремої дворової територією» з усіма витікаючими наслідками. Однак насправді це, як правило, не так.
Більшість населення великих міст (та й не тільки великих) проживає в сучасних житлових масивах. Такі масиви представляють собою складне переплетення проїздів (як правило, наскрізних), територій шкіл, дитячих садків (як правило, обгороджених), зелених насаджень, що стоять між ними житлових будинків та інших будівель, що забезпечують інфраструктуру - медичних, комунальних, торговельних закладів ...
Такий житловий масив - ніяк не "дворова територія». Це - частина населеного пункту. Вона, не будучи позначена відповідними дорожніми знаками (чого, як правило, не буває), статусу житлової зони відповідно до ПДР не має. Тут діють загальні правила, передбачені для руху в населених пунктах.
Архітектура подібних масивів така, що виділити «окремі дворові території» немає можливості. Ось, наприклад: від проїжджої частини вулиці відходить в'їзд в житловий район, з одного боку від нього - будівля кінотеатру і майданчик для парковки («виступ» проїжджої частини, ніяк від неї не відокремлений), з іншого - житловий будинок з розташованими на першому поверсі магазинами. Це дворова територія? Ні. І якщо вона не позначена відповідним знаком, це не житлова зона.
А ось від цієї проїжджої частини відходить неширока доріжка. Вона проходить повз ще одного будинку, а з іншого боку - газон; потім вона вливається в ще одну дорогу - трохи ширше і з тротуарами, яка, в свою чергу, йде повз школу ... Це всі дворові території? Ні. На таких ось сучасних масивах взагалі немає «окремих дворових територій» - тут вони ніяк не відокремлені від інших, тут, по суті, взагалі немає поняття двору. Весь такий масив в комплексі можна розглядати тільки як «частина населеного пункту», яка стає житловою зоною, тільки коли позначена відповідними знаками ...
Тому в разі конфлікту зі співробітниками міліції з приводу стоянки в такому місці в поясненні слід написати: «Місце, де припаркований мій автомобіль, не є житловою зоною в сенсі п. 1.10 ПДР. Частина населеного пункту - житловий масив - не позначені дорожніми знаками «Житлова зона». Дана територія не є «окремою дворової територією», оскільки не відокремлена від решти території житлового масиву ніякими архітектурними, інженерними або іншими спорудами, і провести межі між такими територіями в даному районі неможливо. Із зазначеної причини вважаю, що правил руху і стоянки в житловій зоні я не порушував ». Можна також додати, що автомобіль не забезпечений місцем зберігання, так що паркувати його більше все одно ніде.
До речі, в ПДД немає заборони на зупинку або стоянку за межами дороги, наприклад, в так званих «зелених зонах» і т.п. Водій, припаркував свій автомобіль в подібному місці, постає порушником ПДР лише в одному випадку - якщо на в'їзді на таку територію є знак, що забороняє рух або в'їзд. Якщо ж автомобіль заїхав у таку зону законно, то і стоянка там також не порушенням.
- tarik
- Поважний користувач
- Повідомлень: 3247
- З нами з: 25 листопада 2012, 19:53
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 63 рази
- Контактна інформація:
Re: Парковка на тротуарі. Дозволено чи ні?
Юрий Скорейко, дякую що скопіювали кусок статті...але там ні слова нема стосовно мого питання.
- Tweak
- Постійний користувач
- Повідомлень: 1181
- З нами з: 25 листопада 2012, 15:04
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 60 разів
- Подякували: 75 разів
- Контактна інформація:
Re: Парковка на тротуарі. Дозволено чи ні?
Ви самі відповіли на своє питання ))) Парковка дозволяється, але питання в тому як авто розміщувати? Можна всі 4 колеса на тротуар, чи лише 2?
- kind
- Забанен навсегда
- Повідомлень: 16028
- З нами з: 08 березня 2013, 13:30
- Звідки: оттуда)
- Дякував (ла): 1508 разів
- Подякували: 2136 разів
Re: Парковка на тротуарі. Дозволено чи ні?
Всё верноtarik писав: ↑05 липня 2019, 12:59Часто штрафують за парковку на тротуарі, і на ютубі багато відео від стопхаму про парковку на тротуарі і т.д. І от задався цим питанням, хоч і на тротуарах не паркуюся, але все ж цікаво розібратися в законності.
В ПДР є пункт правил 15.10.В. Який звучить так.
15.10 Стоянка забороняється:
в) на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;
То виходить що якщо автомобіль легковий, то йому дозволяється паркуватися на краю тротуару якщо для пішоходів є більше 2м. Чи якісь є подвохи в цьому правилі?
- tarik
- Поважний користувач
- Повідомлень: 3247
- З нами з: 25 листопада 2012, 19:53
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 63 рази
- Контактна інформація:
Re: Парковка на тротуарі. Дозволено чи ні?
та от якраз діло в тому що не до кінця відома відповідь на питання. Всі активісти кругом кричать що це порушення ПДР і в тому числі на ютубі, наклейки на машини клеять через парковку на тротуарі... А тут елементарний пункт з правил доводить законність парковки, але чомусь закон все рівно на стороні активістів. Тому не все так гладко, бо тобі можна було б легко заткнути за пояс всіх тих активісті цим правилом.
-
- Адміністратор
- Повідомлень: 7790
- З нами з: 27 квітня 2014, 15:05
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 1476 разів
Re: Парковка на тротуарі. Дозволено чи ні?
Да вроде нет там никаких разночтений. Присмотритесь к видео по этим стопхам и наклейкам. Там люди ставят с нарушениями, не оставляя 2-х метров, или перегораживая, усложняя движение пешеходам.tarik писав: ↑05 липня 2019, 18:09та от якраз діло в тому що не до кінця відома відповідь на питання. Всі активісти кругом кричать що це порушення ПДР і в тому числі на ютубі, наклейки на машини клеять через парковку на тротуарі... А тут елементарний пункт з правил доводить законність парковки, але чомусь закон все рівно на стороні активістів. Тому не все так гладко, бо тобі можна було б легко заткнути за пояс всіх тих активісті цим правилом.
Потому как есть и пункт 15.10, д:
у місцях, де транспортний засіб, що стоїть, зробить неможливим рух інших транспортних засобів або створить перешкоду для руху пішоходів;
Тротуары просто разные. В Черновцах не так много тротуаров, где ширина позволит на них парковаться, особенно в центре. Например возле вокзала если поставить на тротуар, может там 2 метра и останется, но препятствие для пешеходов будет. А вот на проспекте, типа как здесь:
https://www.google.com/maps/@48.2677774 ... 312!8i6656
можно парковать, народ паркует и никто не штрафует.
- LiWan
- Зацікавлений
- Повідомлень: 56
- З нами з: 11 серпня 2019, 23:17
- Звідки: Черновцы/Киев
- Подякували: 1 раз
Re: Парковка на тротуарі. Дозволено чи ні?
Потому что это никому не надо, а не потому что это правильно. Если бы была какая-то муниципальная полициця, которая бы штрафовала, это другой разговор. Копы повальным штрафованием заниматься не буду. Слишком долго протоколы выписывать и ждать водителя
- TAZIT
- Доцент
- Повідомлень: 9931
- З нами з: 27 листопада 2012, 23:42
- Звідки: CV.UA
- Дякував (ла): 3858 разів
- Подякували: 668 разів
- Контактна інформація:
Re: Парковка на тротуарі. Дозволено чи ні?
У нас и дорог то особо нет . Не то что стоянок ... .
Нам бы не помешал бы стояночный комплекс в спальных районах . Но только исключительно дома строят там же , с некоторым смешным количеством автомест по нормам послевоенных годов "второй отечественной" ... .
Нам бы не помешал бы стояночный комплекс в спальных районах . Но только исключительно дома строят там же , с некоторым смешным количеством автомест по нормам послевоенных годов "второй отечественной" ... .