У тебе ж віто здається, вони тисяч 700-800 бігають, а корейці да 150 це вже серйозний пробіг у них, починається масложор, задири в циліндрах і тд
Що зараз актуально за 5-7к?'
- Дід Панас
- Адміністратор
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 10 серпня 2018, 00:31
- Звідки: Чернівці
- Дякував (ла): 350 разів
- Подякували: 964 рази
Re: Що зараз актуально за 5-7к?'
Отака х...ня, малята
- Nero
- Адміністратор
- Повідомлень: 7297
- З нами з: 25 листопада 2012, 12:01
- Дякував (ла): 52 рази
- Подякували: 808 разів
- Honda2017
- Досвідчений
- Повідомлень: 588
- З нами з: 18 лютого 2020, 18:00
- Дякував (ла): 67 разів
- Подякували: 111 разів
Re: Що зараз актуально за 5-7к?'
Да нет. Вот так появился этот знак
Будьте внимательны! Некоторые гниды воруют во время войны. Об известных фактах сообщайте правоохранительным органам.
- Master
- Легенда Форуму
- Повідомлень: 37075
- З нами з: 25 листопада 2012, 13:03
- Звідки: Город Герой Черновцы
- Дякував (ла): 2816 разів
- Подякували: 2869 разів
Re: Що зараз актуально за 5-7к?'
Напомнило.
-О чем вы думаете глядя на этот кирпич ?.
.....
... дальше вы наверное знаете.
Все, что вы видите во мне - это не мое, это ваше.
Мое - это то, что я вижу в вас. ©
Мое - это то, что я вижу в вас. ©
- Sl@vcheg
- Адміністратор
- Повідомлень: 14011
- З нами з: 25 листопада 2012, 11:39
- Дякував (ла): 956 разів
- Подякували: 1640 разів
Re: Що зараз актуально за 5-7к?'
У Кіа Соол першого покоління, бензинові мотори рахуються дуже надійними. Багато прикладів коли вони без капіталки в таксі наїздили пів ляма. До речі 92й бенз вони їдять як рідний.
Проблема почалася в більш новіших Корейцях десь з 13-14року, там вони схоже почали робити каталізатори с гівна і палок. Каталік може почати сипатись навіть після 30-50тис пробігу на нашому паливі. Керамічну стружку затягує в двигун і компресія закінчуеться. Хоча самі двигуни не погані
А в чем сила, брат?
- В правде..
- Нет, в телевизоре. Он может заставить миллионы людей поверить в то, чего нет
- В правде..
- Нет, в телевизоре. Он может заставить миллионы людей поверить в то, чего нет
- Sl@vcheg
- Адміністратор
- Повідомлень: 14011
- З нами з: 25 листопада 2012, 11:39
- Дякував (ла): 956 разів
- Подякували: 1640 разів
Re: Що зараз актуально за 5-7к?'
Що до Французів то наведу 2 приклади з власного досвіду
На фірму батька в далекому 2004 році купили Рено Канго 1.9простій дизель. Машина 15 років відтарабанила на фірмі, кожного дня возила радіатори і котли, їздили різні водії. Що правда завжди добре обслуговували. Робилася тільки ходова, і ремінці по регламенту. за ці роки вона не згнила, було тільки пару рижиків на арках Так її ще живу і продали.
2й приклад. 3.5 роки назад коли розпочав будівництво виникла потреба в "пиріжку" Придбав з списаного автопарку КокаКоли Пежо Партнера 2008 року 1.4 бензин, на одометрі було 330к мотор рідний і до нього ні хто не ліз, масла не брав взагалі. Ходову повністю перебрав, поклав всі резинки від SACHS аморти Монро. Все просте як "двері" Той пиріжок за три роки перевіз гору шпаклівки, цегли, цементу був не раз на бездоріжжі на природі. Я його взагалі не дуже жалів. Так в ньому НІЧОГО не ломалось в любий мороз з півоберта і вдорогу. Заміна масла фільтрів і все! Перед новим роком вирішив його продати, продав за день. Покупець звичайно вирішив перед покупкую загнати на СТО перевірити і поторгуватись. Перетрусили ходовку, перевірили помилки, двигун, коробку. Короче так і не знайшли до чого доколупатись і торгу не сталось))
На фірму батька в далекому 2004 році купили Рено Канго 1.9простій дизель. Машина 15 років відтарабанила на фірмі, кожного дня возила радіатори і котли, їздили різні водії. Що правда завжди добре обслуговували. Робилася тільки ходова, і ремінці по регламенту. за ці роки вона не згнила, було тільки пару рижиків на арках Так її ще живу і продали.
2й приклад. 3.5 роки назад коли розпочав будівництво виникла потреба в "пиріжку" Придбав з списаного автопарку КокаКоли Пежо Партнера 2008 року 1.4 бензин, на одометрі було 330к мотор рідний і до нього ні хто не ліз, масла не брав взагалі. Ходову повністю перебрав, поклав всі резинки від SACHS аморти Монро. Все просте як "двері" Той пиріжок за три роки перевіз гору шпаклівки, цегли, цементу був не раз на бездоріжжі на природі. Я його взагалі не дуже жалів. Так в ньому НІЧОГО не ломалось в любий мороз з півоберта і вдорогу. Заміна масла фільтрів і все! Перед новим роком вирішив його продати, продав за день. Покупець звичайно вирішив перед покупкую загнати на СТО перевірити і поторгуватись. Перетрусили ходовку, перевірили помилки, двигун, коробку. Короче так і не знайшли до чого доколупатись і торгу не сталось))
А в чем сила, брат?
- В правде..
- Нет, в телевизоре. Он может заставить миллионы людей поверить в то, чего нет
- В правде..
- Нет, в телевизоре. Он может заставить миллионы людей поверить в то, чего нет
- Дід Панас
- Адміністратор
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 10 серпня 2018, 00:31
- Звідки: Чернівці
- Дякував (ла): 350 разів
- Подякували: 964 рази
Re: Що зараз актуально за 5-7к?'
Рено Кенго удачна модель настільки, що її навіть Mercedes-Benz почав випускати під назвою Citan, але Кенго теж не всі надійні, там треба ще знати який мотор і з якою КПП брати. На а щодо Пежо, то їхні дизельні двигуни є одними з найкращих - це загальновідомий факт. Але підвіска і електроніка (яка може відмовити в любий момент) у французів явно не їхня сильна сторона. У комерційного транспорту там справді все досить просто і більш менш надійно, але вони і їдуть досить жорстко, але в седанах люкс класу все по іншому, вони мають комфортні , але складні підвіски , які досить важко і дорого обслуговувати.Sl@vcheg писав: ↑28 червня 2022, 12:54Що до Французів то наведу 2 приклади з власного досвіду
На фірму батька в далекому 2004 році купили Рено Канго 1.9простій дизель. Машина 15 років відтарабанила на фірмі, кожного дня возила радіатори і котли, їздили різні водії. Що правда завжди добре обслуговували. Робилася тільки ходова, і ремінці по регламенту. за ці роки вона не згнила, було тільки пару рижиків на арках Так її ще живу і продали.
2й приклад. 3.5 роки назад коли розпочав будівництво виникла потреба в "пиріжку" Придбав з списаного автопарку КокаКоли Пежо Партнера 2008 року 1.4 бензин, на одометрі було 330к мотор рідний і до нього ні хто не ліз, масла не брав взагалі. Ходову повністю перебрав, поклав всі резинки від SACHS аморти Монро. Все просте як "двері" Той пиріжок за три роки перевіз гору шпаклівки, цегли, цементу був не раз на бездоріжжі на природі. Я його взагалі не дуже жалів. Так в ньому НІЧОГО не ломалось в любий мороз з півоберта і вдорогу. Заміна масла фільтрів і все! Перед новим роком вирішив його продати, продав за день. Покупець звичайно вирішив перед покупкую загнати на СТО перевірити і поторгуватись. Перетрусили ходовку, перевірили помилки, двигун, коробку. Короче так і не знайшли до чого доколупатись і торгу не сталось))
Отака х...ня, малята
- Sl@vcheg
- Адміністратор
- Повідомлень: 14011
- З нами з: 25 листопада 2012, 11:39
- Дякував (ла): 956 разів
- Подякували: 1640 разів
Re: Що зараз актуально за 5-7к?'
Взяв сьогодні дружині Кіа Соол 1.6бенз автомат. Перші враження авто високе і жваве плюс достатньо містке. Для міста чудовий варіант в бюджеті 7-8к.
А в чем сила, брат?
- В правде..
- Нет, в телевизоре. Он может заставить миллионы людей поверить в то, чего нет
- В правде..
- Нет, в телевизоре. Он может заставить миллионы людей поверить в то, чего нет
- RJ_STARiy
- Поважний користувач
- Повідомлень: 3146
- З нами з: 25 листопада 2012, 12:22
- Звідки: Україна
- Дякував (ла): 1824 рази
- Подякували: 431 раз
- Контактна інформація: