Трохи вражень про "Центр ремонту" на пл. Соборній

Модератор: Сулейман

Petrovich
Забанен навсегда
Повідомлень: 102
З нами з: 29 травня 2013, 21:12
Звідки: Чернівці
Подякували: 7 разів

Re: Трохи вражень про "Центр ремонту" на пл. Соборній

Повідомлення Petrovich » 23 жовтня 2014, 20:51

Дерзкий писав:Солидный сервисный центр может отказать вам в приеме аппарата на ремонт без объяснения причин! Есть такой тип клиентов, которым проще отказать в ремонте, чем объяснять почему. Вы видимо, как раз, из таких. Без обид. :)
Ну правильно, професійність ремонту повинно вимірюватись кількістю відмов в ремонті ;) Ви хоч розумієте безглуздість свого посту? Це ж не посольство США де можуть відмовити у візі не пояснюючи причини. Я навіть не буду наводити абеткове правило, що "клієнт завжди правий". Тому що вони Центр Ремонту, їхня зарплата іде з гаманця клієнтів і кількість цих клієнтів прямо-пропорційно залежить від якості та професійності обслуговування.

Але ж простіше звинувачувати увесь світ ніж прийняти свою неправоту. Коли я років 10 - надцять назад працював сис.адміном то багато разів чув про те, що комп'ютер неправильно робить, що програма не так працює, чи пошук на клавіатурі перевернутого знаку оклику, який виявлявся буквою "і", хоча все впиралося в те, що не було достатньо знання, тобто професійності у працівника....

Коротше пишучи, про те що я хотів попередити я попередив, далі кожен вирішує сам, а тему я закриваю, бо вона перетворюється на смітник-флудильню.
Бажаю всім блага :)

Аватар користувача
Konstantin
Адміністратор
Повідомлень: 467
З нами з: 25 листопада 2012, 10:45

Re: Трохи вражень про "Центр ремонту" на пл. Соборній

Повідомлення Konstantin » 29 жовтня 2014, 17:37

Тема открыта по просьбе представителя Мультимедиа.

Аватар користувача
Мультимедіа
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 29 жовтня 2014, 10:17
Контактна інформація:

Re: Трохи вражень про "Центр ремонту" на пл. Соборній

Повідомлення Мультимедіа » 29 жовтня 2014, 17:42

Доброго дня.
В Центрі ремонту "Мультимедіа" працюють кваліфіковані майстри з відповідним стажем та досвідом роботи в цій галузі.
У нас існують певні правила прийому техніки, які мають логічне підтвердження, так, наприклад, для проведення повноцінної діагностики апарату необхідно мати всі його елементи, щоб максимально достовірно встановити причину поломки (не виключено, що вона могла бути спричинена жорстким диском - рідкість, але був і такий випадок в нашій практиці).
Після кожного ремонту всі апарати проходять стадію фінального тестування для перевірки не тільки усунення заявленого дефекту, але і працездатності всіх опцій та модулів. Звичайно, перевірка може пройти з тестовим жорстким диском, але тоді не можемо гарантувати працездатність клієнту з його накопичувачем. На виконаний ремонт ми надаємо гарантію 6 місяців, тому для цього повинні бути впевненими, що апарат буде працювати надійно, а не маючи всіх його комплектуючих для аналізу - не можемо гарантувати якість. Не можемо гарантувати якість - не маємо права брати в ремонт.
Ми не ремонтуємо техніку частково: якщо у клієнта відсутній жорсткий диск - пропонуємо придбати та встановити необхідні налаштування, якщо диск є - він має бути зданий з апаратом.

German
Забанен навсегда
Повідомлень: 3681
З нами з: 25 листопада 2012, 17:39
Звідки: Украина, Черновцы
Подякували: 1 раз

Re: Трохи вражень про "Центр ремонту" на пл. Соборній

Повідомлення German » 29 жовтня 2014, 17:48

Мультимедіа писав:Доброго дня.
В Центрі ремонту "Мультимедіа" працюють кваліфіковані майстри з відповідним стажем та досвідом роботи в цій галузі.
У нас існують певні правила прийому техніки, які мають логічне підтвердження, так, наприклад, для проведення повноцінної діагностики апарату необхідно мати всі його елементи, щоб максимально достовірно встановити причину поломки (не виключено, що вона могла бути спричинена жорстким диском - рідкість, але був і такий випадок в нашій практиці).
Після кожного ремонту всі апарати проходять стадію фінального тестування для перевірки не тільки усунення заявленого дефекту, але і працездатності всіх опцій та модулів. Звичайно, перевірка може пройти з тестовим жорстким диском, але тоді не можемо гарантувати працездатність клієнту з його накопичувачем. На виконаний ремонт ми надаємо гарантію 6 місяців, тому для цього повинні бути впевненими, що апарат буде працювати надійно, а не маючи всіх його комплектуючих для аналізу - не можемо гарантувати якість. Не можемо гарантувати якість - не маємо права брати в ремонт.
Ми не ремонтуємо техніку частково: якщо у клієнта відсутній жорсткий диск - пропонуємо придбати та встановити необхідні налаштування, якщо диск є - він має бути зданий з апаратом.
Спасибо, что подтвердили слова большинства тех, кто был на стороне сервисного центра. *beer* Потому как дилетанты насоздают вот таких тем, как эта, а потом авторитет нормального магазина/сервисного центра идёт коту под хвост, зато кто-то с гордостью будет рассказывать всем, что он "разоблачил аферистов" - аж целый сервисный центр. *hammer*
Троллям: упейтесь на радостях, что меня тут больше нет, а потом залейтесь желчью, когда не сможете метнуть в мою сторону говнецо *Dopovid*
Нормальным форумчанам: сюда я больше не захожу, но меня можно найти на Форуме газеты "Вид И До" ;)

Аватар користувача
nikalajka
Поважний користувач
Повідомлень: 3298
З нами з: 27 листопада 2012, 16:45
Дякував (ла): 4 рази

Re: Трохи вражень про "Центр ремонту" на пл. Соборній

Повідомлення nikalajka » 29 жовтня 2014, 17:54

Мультимедіа писав:Доброго дня.
В Центрі ремонту "Мультимедіа" працюють кваліфіковані майстри з відповідним стажем та досвідом роботи в цій галузі.
У нас існують певні правила прийому техніки, які мають логічне підтвердження, так, наприклад, для проведення повноцінної діагностики апарату необхідно мати всі його елементи, щоб максимально достовірно встановити причину поломки (не виключено, що вона могла бути спричинена жорстким диском - рідкість, але був і такий випадок в нашій практиці).
Після кожного ремонту всі апарати проходять стадію фінального тестування для перевірки не тільки усунення заявленого дефекту, але і працездатності всіх опцій та модулів. Звичайно, перевірка може пройти з тестовим жорстким диском, але тоді не можемо гарантувати працездатність клієнту з його накопичувачем. На виконаний ремонт ми надаємо гарантію 6 місяців, тому для цього повинні бути впевненими, що апарат буде працювати надійно, а не маючи всіх його комплектуючих для аналізу - не можемо гарантувати якість. Не можемо гарантувати якість - не маємо права брати в ремонт.
Ми не ремонтуємо техніку частково: якщо у клієнта відсутній жорсткий диск - пропонуємо придбати та встановити необхідні налаштування, якщо диск є - він має бути зданий з апаратом.
ключові слова виділив. по темі сказано що хотіли "або любий інший" вінт
герман як завжди: не знаю про що, але мелю
Востаннє редагувалось 29 жовтня 2014, 17:57 користувачем nikalajka, всього редагувалось 2 разів.
корисно? натисни палець вверх
мій товар
Зображення

О9S-4О7-3б-S1 мій мтс 097-6О4-777-1 мій кс


Ремонт квартиры. Барильефы
=> тема <=
=> сайт <=

Аватар користувача
Rassel
Експерт
Повідомлень: 7923
З нами з: 25 листопада 2012, 11:49
Дякував (ла): 174 рази
Подякували: 240 разів

Re: Трохи вражень про "Центр ремонту" на пл. Соборній

Повідомлення Rassel » 29 жовтня 2014, 19:04

А что касаеться сервисного центра, то если не рабочая материнка в ноутбуке, то зачем требовать винтчестер? Человек просил ремонт до запуска обычного биоса, а в ответ получил ответ не проффисионалов, тем более отзыв был не от одного человека уже здесь по поводу этого центра.
Востаннє редагувалось 31 жовтня 2014, 12:24 користувачем Марволка, всього редагувалось 2 разів.
В жизни нет понятия совпадение, во всем есть причина

Аватар користувача
zepellin
Експерт
Повідомлень: 6176
З нами з: 26 листопада 2012, 03:48
Дякував (ла): 374 рази
Подякували: 790 разів

Re: Трохи вражень про "Центр ремонту" на пл. Соборній

Повідомлення zepellin » 29 жовтня 2014, 20:33

Rassel писав:
German писав:
Спасибо, что подтвердили слова большинства тех, кто был на стороне сервисного центра. *beer* Потому как дилетанты насоздают вот таких тем, как эта, а потом авторитет нормального магазина/сервисного центра идёт коту под хвост, зато кто-то с гордостью будет рассказывать всем, что он "разоблачил аферистов" - аж целый сервисный центр. *hammer*
И это пишет не то что дилетант, а лузер который не может отличить модем от роутера . герман, купи себе в мозг новую флешку, а то зима уже на носу.

А что касаеться сервисного центра, то если не рабочая материнка в ноутбуке, то зачем требовать винтчестер? Человек просил ремонт до запуска обычного биоса, а в ответ получил ответ не проффисионалов, тем более отзыв был не от одного человека уже здесь по поводу этого центра.
Не, нуаче, я одному "спецу" блок питания от яблочного бука носил, так он его ни проверить не смог, ни разобрать, а предложил ноут вскрыть, контроллер проверить 8-) :lol: Отнес к другому, который починил. Истерику на форуме устраивать не стал :|
Востаннє редагувалось 29 жовтня 2014, 20:34 користувачем zepellin, всього редагувалось 1 раз.
Свобода не в том, чтобы делать то, что хочешь, а в том, чтобы не делать того, чего не хочешь.
phpBB [video]

Аватар користувача
Rassel
Експерт
Повідомлень: 7923
З нами з: 25 листопада 2012, 11:49
Дякував (ла): 174 рази
Подякували: 240 разів

Re: Трохи вражень про "Центр ремонту" на пл. Соборній

Повідомлення Rassel » 29 жовтня 2014, 20:52

Зепля, а может тот спец тебя просто отфутболил? Поскольку понял что ты шаровик такой как твой брат ге... :D
В жизни нет понятия совпадение, во всем есть причина

Petrovich
Забанен навсегда
Повідомлень: 102
З нами з: 29 травня 2013, 21:12
Звідки: Чернівці
Подякували: 7 разів

Re: Трохи вражень про "Центр ремонту" на пл. Соборній

Повідомлення Petrovich » 29 жовтня 2014, 21:10

Мультимедіа писав:Доброго дня.
В Центрі ремонту "Мультимедіа" працюють кваліфіковані майстри з відповідним стажем та досвідом роботи в цій галузі.
У нас існують певні правила прийому техніки, які мають логічне підтвердження, так, наприклад, для проведення повноцінної діагностики апарату необхідно мати всі його елементи, щоб максимально достовірно встановити причину поломки (не виключено, що вона могла бути спричинена жорстким диском - рідкість, але був і такий випадок в нашій практиці).
Після кожного ремонту всі апарати проходять стадію фінального тестування для перевірки не тільки усунення заявленого дефекту, але і працездатності всіх опцій та модулів. Звичайно, перевірка може пройти з тестовим жорстким диском, але тоді не можемо гарантувати працездатність клієнту з його накопичувачем. На виконаний ремонт ми надаємо гарантію 6 місяців, тому для цього повинні бути впевненими, що апарат буде працювати надійно, а не маючи всіх його комплектуючих для аналізу - не можемо гарантувати якість. Не можемо гарантувати якість - не маємо права брати в ремонт.
Ми не ремонтуємо техніку частково: якщо у клієнта відсутній жорсткий диск - пропонуємо придбати та встановити необхідні налаштування, якщо диск є - він має бути зданий з апаратом.
Дякую, що відписали, бо отримавши відмову від Ваших працівників зв'язатись з Вами, я міг дізнатись Вашу думку тільки таким чином і те що Ви тут відписали вказує на те що Вам не все одно. Але більше схоже на спробу відмазати "кваліфікованих працівників". Все ж до болі просто, не може сервісний центр примусити мене заморозити апгрейд свого ноутбука. А виходячи з Ваших слів, якщо Ви поміняєте матрицю чи клавіатуру, то я пів року не маю права, наприклад, поставити собі SSD замість HDD, чи збільшити об'єм оперативної пам'яті. І як що в мене здохла материнка в ПК то , по Вашим словам я не зможу купити нову, а стару здати в ремонт, тому що на ремонті буде потрібен увесь мій комп'ютер разом з монітором і клавіатурою, бо може мамка за їх вини здохла. Чи навпаки накрився вінт, а для ремонту потрібно буде нести весь ПК чи ноутбук. Невже Ви не бачити в цьому абсурду? Може простіше було написати, що сталося непорозуміння, що на прийомці стоять ще не зовсім досвідченні працівники, чим виписувати такі дивні речі. І тоді все можна було зрозуміти, бо молоді потрібно десь вчитись, як правильно працювати і набирати досвід і стаж роботи, я тільки за це. І питання було б знято. Але Ви настоюєте на тому що в СЦ були праві, ну що ж це Ваше право працювати і із такими правилами. Тоді постає інше питання - чому надрукувавши купу реклами Ви ніде і ніяк не попереджаєте, що приймаєте на ремонт речі тільки в повній комплектації? Можу тільки посміхнутись і побажати успіху в роботі Вам і Вашим працівникам які є "кваліфіковані майстри з відповідним стажем та досвідом роботи в цій галузі. " Але після спілкування у Вас в СЦ маю в цьому великій сумнів і за собою залишаю право ніколи більше не звертатися до Вас і всім іншим радити цього не робити.
Бажаю всім блага :)

Аватар користувача
zepellin
Експерт
Повідомлень: 6176
З нами з: 26 листопада 2012, 03:48
Дякував (ла): 374 рази
Подякували: 790 разів

Re: Трохи вражень про "Центр ремонту" на пл. Соборній

Повідомлення zepellin » 29 жовтня 2014, 21:18

Rassel писав:Зепля, а может тот спец тебя просто отфутболил? Поскольку понял что ты шаровик такой как твой брат ге... :D
Наверное, так и было - судя по возгласам и комментам, "спец" такую технику первый раз в руках держал :D однозначно, скорее всего, не шаровик :D
Свобода не в том, чтобы делать то, что хочешь, а в том, чтобы не делать того, чего не хочешь.
phpBB [video]

Відповісти

Повернутись до “Компьютерна техніка”