Мультимедіа писав:Доброго дня.
В Центрі ремонту "Мультимедіа" працюють кваліфіковані майстри з відповідним стажем та досвідом роботи в цій галузі.
У нас існують певні правила прийому техніки, які мають логічне підтвердження, так, наприклад, для проведення повноцінної діагностики апарату необхідно мати всі його елементи, щоб максимально достовірно встановити причину поломки (не виключено, що вона могла бути спричинена жорстким диском - рідкість, але був і такий випадок в нашій практиці).
Після кожного ремонту всі апарати проходять стадію фінального тестування для перевірки не тільки усунення заявленого дефекту, але і працездатності всіх опцій та модулів. Звичайно, перевірка може пройти з тестовим жорстким диском, але тоді не можемо гарантувати працездатність клієнту з його накопичувачем. На виконаний ремонт ми надаємо гарантію 6 місяців, тому для цього повинні бути впевненими, що апарат буде працювати надійно, а не маючи всіх його комплектуючих для аналізу - не можемо гарантувати якість. Не можемо гарантувати якість - не маємо права брати в ремонт.
Ми не ремонтуємо техніку частково: якщо у клієнта відсутній жорсткий диск - пропонуємо придбати та встановити необхідні налаштування, якщо диск є - він має бути зданий з апаратом.
Дякую, що відписали, бо отримавши відмову від Ваших працівників зв'язатись з Вами, я міг дізнатись Вашу думку тільки таким чином і те що Ви тут відписали вказує на те що Вам не все одно. Але більше схоже на спробу відмазати "кваліфікованих працівників". Все ж до болі просто,
не може сервісний центр примусити мене заморозити апгрейд свого ноутбука. А виходячи з Ваших слів, якщо Ви поміняєте матрицю чи клавіатуру, то я пів року не маю права, наприклад, поставити собі SSD замість HDD, чи збільшити об'єм оперативної пам'яті. І як що в мене здохла материнка в ПК то , по Вашим словам я не зможу купити нову, а стару здати в ремонт, тому що на ремонті буде потрібен увесь мій комп'ютер разом з монітором і клавіатурою, бо може мамка за їх вини здохла. Чи навпаки накрився вінт, а для ремонту потрібно буде нести весь ПК чи ноутбук. Невже Ви не бачити в цьому абсурду? Може простіше було написати, що сталося непорозуміння, що на прийомці стоять ще не зовсім досвідченні працівники, чим виписувати такі дивні речі. І тоді все можна було зрозуміти, бо молоді потрібно десь вчитись, як правильно працювати і набирати досвід і стаж роботи, я тільки за це. І питання було б знято. Але Ви настоюєте на тому що в СЦ були праві, ну що ж це Ваше право працювати і із такими правилами. Тоді постає інше питання - чому надрукувавши купу реклами Ви ніде і ніяк не попереджаєте, що приймаєте на ремонт речі тільки
в повній комплектації? Можу тільки посміхнутись і побажати успіху в роботі Вам і Вашим працівникам які є
"кваліфіковані майстри з відповідним стажем та досвідом роботи в цій галузі. " Але після спілкування у Вас в СЦ маю в цьому великій сумнів і за собою залишаю право ніколи більше не звертатися до Вас і всім іншим радити цього не робити.