Прощай аеропорт?
Додано: 09 липня 2015, 15:42
Тепер чернівчани будуть літати з Франківська. Кінець чернівецької повітряної мрії
Ну, гралися з чернівецьким аеропортом, гралися, і, здається, догралися. Авіацентром буде Івано-Франківськ. А у нас, очевидно, це буде дорогий муляж нашого славного минулого. Гроші вкладали, сперечалися десять років. Урсуляна підняли, Бурбака роздратували, з кілька десятків статей написали. Ну й нарешті , непомітно прийшов триндець.
Арон Майберг
Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» має намір перемістити центр розвитку мережі зі Львова до Івано-Франківська. Таку інформацію оприлюднили позавчора ввечері. Про це повідомив Вістям голова наглядової ради і співвласник МАУ Арон Майберг (чернівчанин і вашкічанин, до речі). З яким Чернівці, судячи з усього так і не змогли домовитися.
Аеропорт Івано-Франківська досі не так, щоб квітнув, його експлуатував тільки «Дніпроавіа», причому влітку було всього два рейси на тиждень: з Києва по п’ятницях і неділях, а назад у Бориспіль – по суботах і понеділках. Взимку більше. Тільки київських два в день, плюс Москва, Дніпропетровськ, Одеса, Харків. І все заповнені: київський, московський і дніпропетровський практично не було вільних місць, Харків з Одесою – не нижче 70% заповнюваності», – повідомили в аеропорту Івано-Франківська агенції “Фіртка”.Нещодавно на засіданні Комісії Державіаслужби права на експлуатацію лінії Київ-Івано-Франківськ були видані МАУ . Як повідомили «Вістям» в івано-франківському аеропорту, щоденний рейс МАУ з Києва вже внесений в зимовий розклад з 25 жовтня. Міжнародні авіалінії України планує літати на Boeing, в яких не буває менше 112 місць, тоді як Дніпроавіа користується Embraer-145, де їх всього 49.
«Чим більше місць, тим менше коштує перевезення пасажира, тим краще економіка рейсу», – пояснив Арон Майберг. Він уточнив, що на рейси з Івано-Франківська МАУ планує збирати пасажирів з п’яти областей: Івано-Франківської, Чернівецької, Тернопільської, Хмельницької і Львівської.
«У Івано-Франківська прекрасне розташування, в 100-120 км від цих обласних центрів, ми будемо привозити пасажирів до рейсів автобусами. Дуже перспективний регіон, тим більше з точки зору туризму. Ми навіть плануємо перемістити центр розвитку з Львова на Івано-Франківськ», – підкреслив Майберг. У планах компанії також запуск міжнародних рейсів саме звідси.
«Італія, Іспанія, Німеччина, Австрія, Польща – всі обговорюється. Презентацію наших намірів ми готуємо до вересня, коли покажемо його керівництву аеропорту і обговоримо можливість і першочерговість робіт», – уточнив Майберг.
В цілому, за його оптимістичними прогнозами, є ймовірність запуску міжнародної програми в наступному році.
Ну так, куди ми так поспішали із тендерами?)) Як в тому фільмі про Гоцмана. ” А я все збираюся до тьоті Пєсі, так збираюся” ” Ну так можете вже не поспішати, вона померла три роки тому “
http://times.cv.ua/2015/07/08/teper-che ... oji-mriji/
Ну, гралися з чернівецьким аеропортом, гралися, і, здається, догралися. Авіацентром буде Івано-Франківськ. А у нас, очевидно, це буде дорогий муляж нашого славного минулого. Гроші вкладали, сперечалися десять років. Урсуляна підняли, Бурбака роздратували, з кілька десятків статей написали. Ну й нарешті , непомітно прийшов триндець.
Арон Майберг
Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» має намір перемістити центр розвитку мережі зі Львова до Івано-Франківська. Таку інформацію оприлюднили позавчора ввечері. Про це повідомив Вістям голова наглядової ради і співвласник МАУ Арон Майберг (чернівчанин і вашкічанин, до речі). З яким Чернівці, судячи з усього так і не змогли домовитися.
Аеропорт Івано-Франківська досі не так, щоб квітнув, його експлуатував тільки «Дніпроавіа», причому влітку було всього два рейси на тиждень: з Києва по п’ятницях і неділях, а назад у Бориспіль – по суботах і понеділках. Взимку більше. Тільки київських два в день, плюс Москва, Дніпропетровськ, Одеса, Харків. І все заповнені: київський, московський і дніпропетровський практично не було вільних місць, Харків з Одесою – не нижче 70% заповнюваності», – повідомили в аеропорту Івано-Франківська агенції “Фіртка”.Нещодавно на засіданні Комісії Державіаслужби права на експлуатацію лінії Київ-Івано-Франківськ були видані МАУ . Як повідомили «Вістям» в івано-франківському аеропорту, щоденний рейс МАУ з Києва вже внесений в зимовий розклад з 25 жовтня. Міжнародні авіалінії України планує літати на Boeing, в яких не буває менше 112 місць, тоді як Дніпроавіа користується Embraer-145, де їх всього 49.
«Чим більше місць, тим менше коштує перевезення пасажира, тим краще економіка рейсу», – пояснив Арон Майберг. Він уточнив, що на рейси з Івано-Франківська МАУ планує збирати пасажирів з п’яти областей: Івано-Франківської, Чернівецької, Тернопільської, Хмельницької і Львівської.
«У Івано-Франківська прекрасне розташування, в 100-120 км від цих обласних центрів, ми будемо привозити пасажирів до рейсів автобусами. Дуже перспективний регіон, тим більше з точки зору туризму. Ми навіть плануємо перемістити центр розвитку з Львова на Івано-Франківськ», – підкреслив Майберг. У планах компанії також запуск міжнародних рейсів саме звідси.
«Італія, Іспанія, Німеччина, Австрія, Польща – всі обговорюється. Презентацію наших намірів ми готуємо до вересня, коли покажемо його керівництву аеропорту і обговоримо можливість і першочерговість робіт», – уточнив Майберг.
В цілому, за його оптимістичними прогнозами, є ймовірність запуску міжнародної програми в наступному році.
Ну так, куди ми так поспішали із тендерами?)) Як в тому фільмі про Гоцмана. ” А я все збираюся до тьоті Пєсі, так збираюся” ” Ну так можете вже не поспішати, вона померла три роки тому “
http://times.cv.ua/2015/07/08/teper-che ... oji-mriji/