Абсолютно очевидна тут ознака мережевого маркетингу, але велика кількість людей в силу вихованості/ментальності - не може відразу попрощатися. А дехто із наївності думає - мб якась серйозна справа, мб навіть яка біда в людини.
А далі зустріч і спроби промивки мозку на тему впарювання пожиттєвого страхування від вказаної компанії. Схема також доста непевна там - розірвання угоди можливе лиш після 3(!) років. Та і не в тому річ - коли справа починається такою геть не гарною маркетинговою хитрістю - я б особисто зреагував доста грубо і не зовсім цензурно =/
І сенс посту в чому - молоді викладачі - це типу як умовний середній клас і середній вік, що є якраз цільовою аудиторію даного проекту. Але поскільки проект активно просувається - викладачами діло не обмежиться 100%. Ви проживаєте в Чернівцях? Вам 18-65 і Ви маєте якийсь умовний середній дохід? Тоді ми йдемо до Вас!

Будьте готові до дзвінків всяких однокласників/однокурсників/далеких знайомих/мб навіть родичів, що будуть наполягати нанеобхідності зустрічі і серйозної розмови, але максимально уникати висвітлення по телефону теми розмови. Але Ви то тепер будете знати, про що мова ;)